vineri, 22 noiembrie 2013

Bright Friday, not Black!!

Cu ocazia zilei de Black Friday îmi comand "airline" să am doza suficentă de optimism şi înţelepciune ca să realizez că am tot ce îmi trebuie ca să fiu fericită. 
Dacă aş avea mult mai multe decât am, aş căpăta griji mai multe şi chiar dorinţa de a avea mai mult. 
Sunt oameni care nu au nici cât am eu şi alţii care au mai mult. 
Dar nu văd pe nimeni sărind într-un picior de bucurie că ar avea suficient. 
Deci nu a cumpăra este calea. Bineînţeles, nici a te complace într-o situaţie nedemnă nu e de dorit şi nu despre asta vorbesc. Ci despre omul care în permanenţă aleargă după mai mult. 

V-aţi gândit o clipă cât ar fi suficient să aveţi ca să fiţi fericiţi? 
Lucrurile după care alergaţi vă fac mai liberi? Dacă nu, încotro alergaţi? 
Care e scopul şi durata alergării? Care este destinaţia?

Eu zic ca alergarea este beneifcă pentru sănătate dar nu şi alergarea după bani. 

Viaţa nu e făcută ca să ne întrecem în avuţii! 
Ci chiar ca să o trăim senini şi fericiţi!
De aceea va urez tuturor o zi luminoasă de vineri în care să vă bucuraţi de ce aveţi şi de posibilităţile Dumneavoastră. 

Niciun comentariu: